Μεσσηνίας

Αγιασμός από τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας στον Παιδικό Σταθμό της Μητροπόλεως

Αγιασμό τέλεσε σήμερα, Δευτέρα 10Οκτωβρίου 2022, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, στον «Παπαδοπούλειο» Παιδικό Σταθμό της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας, με την ευκαιρία ενάρξεως της νέας σχολικής περιόδου, συμπαραστατούμενος από τον Αρχιμ. Φίλιππο Χαμαργιά, Πρωτοσύγκελλο της Μητροπόλεως.

Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία, πρόοδο και κάθε καλό παρά Θεού.
Η Ακολουθία τελέστηκε με την συμμετοχήστελεχών του Σταθμού, των βρεφονηπιοκόμων και των μικρών παιδιών.

Σχετικές αναρτήσεις

Δημήτρης Πτωχός: «Επενδύουμε στον άνθρωπο από τα πρώτα χρόνια της ζωής του» – Ξεκίνησε η κατασκευή του νέου βρεφονηπιακού σταθμού στην Τρίπολη

admin2020

ΑΥΤΟΨΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ

admin2020

Η μεγάλη επιστροφή του Αλέξη Μαντζούνη στα μεσσηνιακά γήπεδα – Αναλαμβάνει τον Τέλο Άγρα Γαργαλιάνων

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies