Μεσσηνίας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΑΣΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΑΡΙΝΟΥ ΑΠΟ ΦΑΡΩΝ ΕΩΣ ΑΚΡΙΤΑ, ΩΣ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΥ

Παραδόθηκε επιτέλους σήμερα ένα έργο που είχε μελετηθεί και ενταχθεί στο ΕΣΠΑ εδώ και 5 χρόνια, ενώ η κατασκευή του άργησε δραματικά, καθώς χρειάστηκαν πάνω από 550 μέρες για να παραδοθούν 250 μέτρα… χωρίς φωτισμό ή δέντρα ακόμα. Η δημοτική αρχή Βασιλόπουλου όμως επέλεξε και πάλι την ατολμία και τα ημίμετρα, οπότε παρέδωσε το νεοαναπλασμένο τμήμα στην κυκλοφορία των οχημάτων – με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την κίνηση στο συγκεκριμένο σημείο, αλλά και για την ασφάλεια των πεζών.
Φυσικά, αγνοήθηκε η δική μας δημόσια πρόταση (και γενικά η σύγχρονη προσέγγιση σε τέτοια ζητήματα) για πεζοδρόμηση του τμήματος αυτού, τουλάχιστον για τη θερινή σεζόν. Μια πρόταση που υποστηρίχθηκε πρόσφατα και στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής Καλαμάτας, από τους συμβούλους της αντιπολίτευσης Κώστα Τσαπόγα και Δημήτρη Φαββατά – και η οποία βρίσκει σύμφωνους πάρα πολλούς συμπολίτες μας.
Η δημοτική αρχή Βασιλόπουλου, με τη γνωστή της τακτική προσπάθεια να τα έχει με όλους καλά, δεν αντιλαμβάνεται ότι τελικά προσφέρει σε όλους τις χειρότερες δυνατές υπηρεσίες:
Γιατί αν πεζοδρομείτο το αναπλασμένο τμήμα, στο βόρειο πεζοδρόμιο θα μπορούσαν πράγματι να επεκταθούν τα τραπεζοκαθίσματα των καταστημάτων καταλαμβάνοντας ολόκληρο το πεζοδρόμιο.
Ταυτόχρονα, οι πεζοί (παιδιά, έφηβοι, παρέες, οικογένειες, ζευγάρια, ηλικιωμένοι, άτομα με δυσκολίες στην κίνηση, γονείς με καροτσάκια μωρών, συνάνθρωποί μας σε αμαξίδιο ή με προβλήματα όρασης, φιλόζωοι κ.λπ.), όλοι οι ντόπιοι και επισκέπτες που περπατούν μαζικά κάθε καλοκαίρι στην παραλία και το λιμάνι, δεν θα βρισκόταν υπό διωγμόν από τα αυτοκίνητα και τις μηχανές σε αυτό το ακριβοπληρωμένο τμήμα με τους κυβόλιθους. Ούτε θα ανέπνεαν τα καυσάερια δίπλα στα τραπεζοκαθίσματα, ούτε θα ενοχλούνταν από τα συχνά μαρσαρίσματα.
Τα δε οχήματα θα απέφευγαν εξ αρχής μια στενωπό ταλαιπωρίας και κινδύνων, όπου δεν υπάρχει καν η δυνατότητα μιας στάσης δευτερολέπτων – και αν… «υπάρξει», θα σημειωθεί κομφούζιο ή ατύχημα.
Κατά τα άλλα, μεγάλα λόγια για «βιώσιμη κινητικότητα», «κλιματικά ουδέτερη πόλη», «ανθρωποκεντρική ανάπτυξη» κ.λπ. Κρίμα!
Και το να ισιώνει κανείς δυο αλάνες για να προσφέρει προεκλογικά και εκ του προχείρου μερικές θέσεις στάθμευσης, είναι φυσικά καλύτερο από το τίποτα της υπόλοιπης θητείας του – μόνο που δεν αναπληρώνει τις ελλείψεις και τις ανεπάρκειες.
Η Καλαμάτα αξίζει περισσότερα. Ο δήμαρχος και η σημερινή δημοτική αρχή, ακόμα και αν ήθελαν ή αν ενδιαφέρονταν για κάτι τέτοιο, είναι βέβαιο ότι δεν μπορούν να ανεβάσουν τον Δήμο Καλαμάτας στο ευρωπαϊκό επίπεδο ζωής όπου του αξίζει να βρίσκεται.

Σχετικές αναρτήσεις

Αυθεντικό πανηγύρι| Αμφιθέας “Μη χάσετε το μεγαλύτερο γλέντι του καλοκαιριού!”

admin2020

Συνεδριάζει στην 15η συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Μεσσήνης

admin2020

Θρησκευτικές και αθλητικές εκδηλώσεις στο Μελιγαλά στο πλαίσιο του εορτασμού του Προφήτη Ηλία

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies