ΔΕΔΔΗΕ: Και εισπράττει τσουχτερά τέλη και δεν μπορεί ο καταναλωτής να έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες του και χρυσοπληρώνει τις τηλεφωνικές κλήσεις

Όπως είναι γνωστό με την ιδιωτικοποίηση του τομέα ρεύματος ενέργειας κατ΄ εντολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ενιαία ΔΕΗ διασπάστηκε σε επιμέρους κομμάτια , ένα εκ των οποίων, ο ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, ως Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία, συντήρηση και ανάπτυξη του Δικτύου Διανομής και μεριμνά για την ομαλή και απρόσκοπτη ηλεκτροδότηση των ακινήτων και την εν γένει τεχνολογική υποστήριξη του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και την καταμέτρηση της ενέργειας που καταναλώθηκε.

Στο πλαίσιο αυτό ο ΔΕΔΔΗΕ εισπράττει με κάθε λογαριασμό ρεύματος τσουχτερά τέλη, με την χρέωση αυτή να υποτίθεται ότι καλύπτει τις δαπάνες λειτουργίας, συντήρησης και ανάπτυξης του Δικτύου Διανομής, Μέσης και Χαμηλής Τάσης.

Επίσης, τσουχτερά τέλη εισπράττει και η άλλη εταιρεία που δημιουργήθηκε από τη διάσπαση της ΔΕΗ, ο ΑΔΜΗΕ, ως Διαχειριστής του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, με την χρέωση αυτή να υποτίθεται ότι καλύπτει τις δαπάνες λειτουργίας, συντήρησης και ανάπτυξης του Δικτύου Μεταφοράς (Σύστημα Μεταφοράς) που μεταφέρει την ηλεκτρική ενέργεια σε Υψηλή Τάση μέσω των πυλώνων από τα εργοστάσια παραγωγής στους Υποσταθμούς των αστικών περιοχών.

Ο παραλογισμός αυτός έχει ήδη επιβαρύνει την τιμή του ρεύματος κατά πολύ, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να στενάζουν από τους μηνιαίους ή διμηνιαίους λογαριασμούς ρεύματος.

Ξέχωρα από όλα αυτά όμως, ο ΔΕΔΔΗΕ επιβαρύνει τους καταναλωτές με πολύ μεγάλα πόσα χρεώνοντας τις κλήσεις προς το κεντρικό του τηλεφωνικό κέντρο με το  εξής τέχνασμα:

Στο πεδίο αναγγελίας βλαβών, έχει καταργήσει ουσιαστικά τα τοπικά τηλεφωνικά κέντρα που υπήρχαν και λειτουργούσαν άψογα σχεδόν σε όλα τα κέντρα βλαβών που είχε η ΔΕΗ σε κάθε νομό και σε κάθε περιφέρεια και μετά από τις 2:00 το μεσημέρι, απάντα μόνο το 11500 που χρεώνει πολύ τσουχτερά τέλη τηλεφωνίας!

Αποτέλεσμα, όπως επώνυμα μας έχουν καταγγείλει, είναι η αναμονή των Καταναλωτών στην γραμμή αυτή να ξεπερνά τα 5 έως 10 λεπτά και η χρέωση να φτάνει στα 5 και στα 6 ευρώ ή και παραπάνω!!

Με άλλα λόγια, δεν φτάνει στον ΔΕΔΔΗΕ να εισπράττει τα τσουχτερά τέλη μέσα από κάθε λογαριασμό ρεύματος, αλλά με την τηλεφωνική υπηρεσία της αναγγελίας βλαβών, που είναι υποχρεωμένος να την παρέχει δωρεάν, θέλει να   ξαναείσπραξει ποσά που όπως μας τονίστηκε από νομικούς, ειδικούς στο καταναλωτικό δίκαιο, δεν δικαιούται να εισπράξει…

Το ίδιο ακριβώς γίνεται και με την καταμέτρηση που θέλουν να κάνουν   οι καταναλωτές κάθε μήνα:

Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν δίνει στην δημοσιότητα τα τηλέφωνα των τοπικών του υπηρεσιών πού έχουν τη δυνατότητα να κάνουν την τηλεφωνική καταμέτρηση, παρά παραπέμπει στο διάσημο πλέον τηλέφωνο 11 500, έτσι ώστε να εισπράξει και από κει το κατιτίς του…

Η κατάσταση αυτή είναι πλέον εξοργιστική και θα πρέπει οπωσδήποτε να μπει ένα τέρμα, διότι δεν φτάνει η εκρηκτική αύξηση της τιμής του ρεύματος, έχουμε και μία εταιρεία που δεν αρκείται στα τσουχτερά τέλη που εισπράττει μέσω των λογαριασμών ρεύματος  (και ουδείς γνωρίζει που πηγαίνουν), αλλά προσπαθεί να εισπράξει ποσά που δεν έχει δικαίωμα να εισπράξει από τους καταναλωτές!

Καταναλωτές που επιβαρύνει με εξωφρενικές χρεώσεις των τηλεφωνικών της γραμμών που σύμφωνα με το νόμο είναι υποχρεωμένη να παρέχει δωρεάν.

Τέλος, δεν θα πρέπει να περάσει απαρατήρητο ότι εξαιτίας της συγκεντροποίησης των υπηρεσιών αναγγελίας αποκαταστάσεως βλαβών, η ποιότητα αποκατάστασής τους έχει πέσει κατακόρυφα για τον απλούστατο λόγο ότι το τηλεφωνικό κέντρο 11 500 λαμβάνει κλήσεις από όλη την Ελλάδα και οι υπάλληλοι που απασχολούνται δεν έχουν σχέση τον γεωγραφικό τόπο που καλούνται να διαχειριστούν.

Στις συνεχείς διαμαρτυρίες, ο ΔΕΔΔΗΕ απάντα αφ’  υψηλού ότι “είναι πολιτική της εταιρείας αυτή η συγκεντροποίηση”, που σε οποιονδήποτε λογικό άνθρωπο είναι εντελώς παράλογη και εντελώς αντιπαραγωγική.

Το ερώτημα: είναι ποιος θα βάλει χέρι στους ασύδοτους του ΔΕΔΔΗΕ;