Η Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé του 1955 σε δημοπρασία για τιμή ρεκόρ 135.000.000ευρώ

Η Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé του 1955 πουλήθηκε σε δημοπρασία για τιμή ρεκόρ 135 εκατομμυρίων ευρώ σε ιδιώτη συλλέκτη. Αυτό το σύμβολο της ιστορίας της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μια απόλυτη σπανιότητα – ένα από τα δύο πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν εκείνη την εποχή. Πήρε το όνομά του από τον δημιουργό και τον επικεφαλής μηχανικό του, Rudolf Uhlenhaut, και θεωρείται ένα από τα καλύτερα παραδείγματα μηχανικής και σχεδίασης αυτοκινήτων από ειδικούς και λάτρεις της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως. «Τα 300 SLR Uhlenhaut Coupé είναι ορόσημα στην εξέλιξη των σπορ αυτοκινήτων και βασικά ιστορικά στοιχεία που έχουν διαμορφώσει τη μάρκα μας. Η απόφαση να πουληθεί ένα από αυτά τα δύο μοναδικά σπορ αυτοκίνητα ελήφθη με πολύ ορθό σκεπτικό – προς όφελος ενός καλού σκοπού.

Τα έσοδα από τη δημοπρασία θα χρηματοδοτήσουν ένα παγκόσμιο πρόγραμμα υποτροφιών. Με το «Mercedes-Benz Fund» θα θέλαμε να ενθαρρύνουμε μια νέα γενιά να ακολουθήσει τα καινοτόμα βήματα του Rudolf Uhlenhaut και να αναπτύξει εκπληκτικές νέες τεχνολογίες, ιδιαίτερα αυτές που υποστηρίζουν τον κρίσιμο στόχο της απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές και τη διατήρηση των πόρων», λέει ο Ola Källenius, Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes. -Benz Group AG. «Ταυτόχρονα, η επίτευξη της υψηλότερης τιμής που έχει πληρωθεί ποτέ για ένα όχημα είναι εξαιρετική και ταπεινή: Μια Mercedes-Benz είναι μακράν το πολυτιμότερο αυτοκίνητο στον κόσμο». «Ο ιδιώτης αγοραστής συμφώνησε ότι η 300 SLR Uhlenhaut Coupé θα παραμείνει προσβάσιμη για δημόσια προβολή σε ειδικές περιπτώσεις, ενώ η δεύτερη πρωτότυπη 300 SLR Coupé παραμένει στην ιδιοκτησία της εταιρείας και θα συνεχίσει να εκτίθεται στο Μουσείο Mercedes-Benz στη Στουτγάρδη.» ειδικές συνθήκες πίσω από τη δημιουργία του, Ο μοναδικός σχεδιασμός του και η καινοτόμος τεχνολογία του έχουν προικίσει την 300 SLR Uhlenhaut Coupé με ένα αξιοσημείωτο επίπεδο μυστηρίου που διαρκεί μέχρι σήμερα. Η σχεδίαση της 300 SLR Uhlenhaut Coupé έθεσε σημεία αναφοράς που την τοποθετούν μεταξύ των πιο σημαντικών εμβλημάτων του αυτοκινήτου στον κόσμο – κυρίως λόγω των χαρακτηριστικών θυρών «gullwing» της.

Σε αυτό προστίθεται η εξαιρετική απόδοση που προσφέρει η καθαρόαιμη τεχνολογία αγώνων. Και οι δύο μαζί έχουν εξασφαλίσει στην 300 SLR Uhlenhaut Coupé την περίφημη θέση της στη μυθολογία των σπορ αυτοκινήτων και μια πολύ ιδιαίτερη θέση στις καρδιές των οπαδών της Mercedes σε όλο τον κόσμο. Η σχεδίαση της 300 SLR Uhlenhaut Coupé έθεσε σημεία αναφοράς που την τοποθετούν μεταξύ των πιο σημαντικών εμβλημάτων του αυτοκινήτου στον κόσμο – κυρίως λόγω των χαρακτηριστικών θυρών «gullwing» της. Σε αυτό προστίθεται η εξαιρετική απόδοση που προσφέρει η καθαρόαιμη τεχνολογία αγώνων. Και οι δύο μαζί έχουν εξασφαλίσει στην 300 SLR Uhlenhaut Coupé την περίφημη θέση της στη μυθολογία των σπορ αυτοκινήτων και μια πολύ ιδιαίτερη θέση στις καρδιές των οπαδών της Mercedes σε όλο τον κόσμο. Η σχεδίαση της 300 SLR Uhlenhaut Coupé έθεσε σημεία αναφοράς που την τοποθετούν μεταξύ των πιο σημαντικών εμβλημάτων του αυτοκινήτου στον κόσμο – κυρίως λόγω των χαρακτηριστικών θυρών «gullwing» της. Σε αυτό προστίθεται η εξαιρετική απόδοση που προσφέρει η καθαρόαιμη τεχνολογία αγώνων. Και οι δύο μαζί έχουν εξασφαλίσει στην 300 SLR Uhlenhaut Coupé την περίφημη θέση της στη μυθολογία των σπορ αυτοκινήτων και μια πολύ ιδιαίτερη θέση στις καρδιές των οπαδών της Mercedes σε όλο τον κόσμο.