Κορίνθου

ΚΟΠΗ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΟΝΕΔ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Την Κυριακή το μεσημερι πραγματοποιήθηκε η κοπή πίτας της ΔΕΕΠ Κορινθίας, παρουσία του υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρίστου Δήμα, του υφυπουργού Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νίκου Ταγαρά και του βουλευτή Κώστα Κόλλια.Την πίτα έκοψε ο Πρόεδρος Δημήτριος Σουφρίλας,με την παρουσία των προέδρων ΔΗΜ.Τ.Ε. Κορινθίας. Τις ευχές τους έστειλαν ο κύριος Παύλος Μαρινάκης, γραμματέας πολιτικής επιτροπής ΝΔ, και ο διευθυντής Γραφείου Τύπου Νίκος Ρωμανός.

Σχετικές αναρτήσεις

Διημερίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την Πολυδιάστατη Φτώχεια και τον Κοινωνικό Αποκλεισμό

admin2020

2,5 εκατ. ευρώ για αποκαταστάσεις σε Κορινθία και Μεσσηνία – Σημαντική χρηματοδότηση προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου

admin2020

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος | Στο Χιονοβούνι ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός για την επέκταση του θεσμού «Απάτητο Βουνό» από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρο Παπασταύρου

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies