EidisoulestvΜεσσηνίας

Με μαζική συμμετοχή πραγματοποιηθηκε στο 1ο Γυμνάσιο Μεσσήνης η Ημερίδα «Η βία στα σχολεία – Αίτια, Πρόληψη, τρόποι αντιμετώπισης».

Με μαζική συμμετοχή, που αναδεικνύει το ενδιαφέρον των γονιών αλλά και των εκπαιδευτικών, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη το απόγευμα στο πρώτο Γυμνάσιο Μεσσήνης , Ημερίδα που οργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνάσιου Μεσσήνης σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων του 1ου Γυμνάσιου Μεσσήνης, με θέμα «Η βία στα σχολεία – Αίτια, Πρόληψη, τρόποι αντιμετώπισης».

Την εκδήλωση άνοιξε ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Μιχάλης Γιαννίτσας, Ομιλήτρια στην ημερίδα η Αγγελική Ρουμελιώτου, κοινωνική λειτουργός, επιμελήτρια ανηλίκων μίλησε για την βία στο σχολείο, την έκφρασή τους, για το ρόλο της οικογένειας Για τα παιδιά που εντός σχολείου μπορεί να είναι “θύτες” όμως έξω από το σχολείο συνήθως είναι κι αυτά “θύματα”. Και σημείωσε την ανάγκη υποστηρικτικών δομών εντός και εκτός σχολείου

Χαιρέτισαν ο Διευθυντής του 1ου Γυμνάσιου Μεσσήνης Αλέξανδρος Καραβλίδης Υποδιευθύντρια Γεωργία Μακροπούλου η Αντιδήμαρχος Παιδεία Ελένη Τσέλιου, η τέως διευθύντρια του 1ου Γυμνάσιου Μεσσήνης Ελισσάβετ Σταθοπούλου , Πρόεδρος Θεατρικού Εργαστήριου Μεσσήνης Αγγελική Ζιμπελη, και ο Προέδρος Δ.Σ. Μεσσήνης Κωνσταντίνος Ξηρογιάννης

Σχετικές αναρτήσεις

Μίλτος Χρυσομάλλης: Παράταση ολοκλήρωσης των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» έως τις 17 Ιουλίου.

admin2020

Δημήτρης Πτωχός: Εντάχθηκε η ανάπλαση του χώρου πρασίνου 17 στρεμμάτων στην περιοχή «Κορδία» της Καλαμάτας

admin2020

Το Θεατρικό Εργαστήρι Μεσσήνης παρουσιάζει τις «Όρνιθες» του Αριστοφάνη από την Εφηβική Ομάδα Θεατροπαιχνιδιών

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies