ΑργολίδοςΑρκαδίαςΑχαΐαςΕιδησούλεςΕΛΛΑΔΑΗλείαςΚορίνθουΛακωνίαςΜεσσηνίαςΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Παραδόθηκε Η μελέτη για την επαναλειτουργία της μετρικής γραμμής στην Πελοπόννησο, ειδικά για το τμήμα Κόρινθος – Ναύπλιο. Τι προβλέπεται για το τμήμα Ναυπλίο- Τρίπολη -Καλαμάτα

Ολοκληρώθηκε από τον ΟΣΕ η μελέτη για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής από την Κόρινθο ως το Ναύπλιο, η αναβάθμιση της οποίας θα χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια Πελοποννήσου με 15,4 εκατ. ευρώ. Το έργο, που θα δημοπρατηθεί από τον ΟΣΕ το πρώτο εξάμηνο του 2021, θα ενώσει και πάλι με ράγες την Κόρινθο, το Άργος και το Ναύπλιο σε περίπου μία ώρα.

 

Σε πρόσφατη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με αντικείμενο το μέλλον του σιδηροδρόμου στη Πελοπόννησο, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Θανάσης Κοτταράς παρέδωσε την ολοκληρωμένη μελέτη στον Περιφερειάρχη, κ. Παναγιώτη Νίκα.

 

Τι περιλαμβάνει το έργο

 

Σύμφωνα με τη μελέτη το έργο περιλαμβάνει την αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της γραμμής με προσθήκη νέων υλικών επιδομής σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές. Επίσης, την αναβάθμιση του επιπέδου ασφάλειας κυκλοφορίας με την εγκατάσταση συστήματος σηματοτεχνικής εξασφάλισης, επιπέδου Sil-4, στους σταθμούς Κορίνθου και Άργους με το οποίο ελέγχονται αυτόματα οι διαδρομές και γίνονται απομακρυσμένοι χειρισμοί.

 

Ακόμη, θα αναβαθμιστεί η αξιοπιστία της κυκλοφορίας των συρμών, αλλά και η ασφάλεια, με την εγκατάσταση 42 νέων Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ) που θα αποτελούνται από υλικά τεχνολογίας Sil-4. Η λειτουργία όλων των συστημάτων εποπτεύεται από κέντρο ελέγχου στον Σ.Σ. Κορίνθου και η μεταφορά δεδομένων γίνεται μέσω οπτικής ίνας.

 

Περιλαμβάνει επίσης, την αναβάθμιση της ασφάλειας επί των μεταλλικών γεφυρών με την τοποθέτηση πεζοδρομίων, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος πτώσης ατόμων με εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στις γέφυρες, καθώς και την αναβάθμιση των αποβάθρων και του περιβάλλοντος χώρου στους Σ.Σ. Χιλιομοδίου, Μυκηνών και Άργους ώστε να είναι προσβάσιμοι σε ΑμεΑ.

 

Η δε εσωτερική διαρρύθμιση των κτιρίων των σταθμών Μυκηνών και Άργους θα αλλάξει, ώστε να διαμορφωθούν χώροι για ΑμεΑ εντός των κτιρίων (WC). Οι όψεις των κτιρίων διατηρούνται και αντικαθίστανται τα υφιστάμενα κουφώματα με αντίστοιχα καινούργια, ιδίας μορφής και υλικού κατασκευής, αλλά με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά ενεργειακής απόδοσης. Ο δε σταθμός Χιλιομοδίου θα ανακατασκευαστεί προκειμένου να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προδιαγραφές.

Μελέτη αξιοποίησης του μετρικού δικτύου Πελοποννήσου

 

Στη σύσκεψη εξετάστηκε το θέμα της επαναλειτουργίας του τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής «Άργος-Τρίπολη-Καλαμάτα», καθώς και η δυνατότητα διασύνδεσης με Βιομηχανικές Περιοχές, ενώ συζητήθηκε και η δυνατότητα σύνδεσης με το λιμάνι της Καλαμάτας.

 

Προς τούτο, θα εκπονηθεί μελέτη αξιοποίησης του Μετρικού Σιδηροδρομικού Δικτύου Πελοποννήσου από τον ΟΣΕ σε συνεργασία με την Περιφέρεια, στην οποία θα αναλυθούν τόσο τα οικονομοτεχνικά στοιχεία της χρήσης της γραμμής, όσο και τα ευρύτερα οφέλη της επαναλειτουργίας της, καθώς και πιθανούς εναλλακτικούς τρόπους προσέλκυσης και ιδιωτικών επενδύσεων.

Σχετικές αναρτήσεις

Σωματείο Εθελοντών Μεσσήνης ” 35η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ”

admin2020

«Συνάντηση για το πρόγραμμα της μεταφοράς μαθητών»

admin2020

«Αυτοψία στο έργο αφαλάτωσης του Δήμου Δυτικής Μάνης»

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies