Σπήλιος Λιβανός : Βασικός στόχος του ΥΠΑΑΤ να διαφημίσει τη μοναδικότητα των ελληνικών προϊόντων σε ολόκληρο τον κόσμο και να καταστήσει την ελληνική διατροφή brand name μοναδικής αξίας

H ενίσχυση της εξωστρέφειας της παραγωγής μας, η αύξηση των εξαγωγών και των κερδών των παραγωγών μας αποτελούν βασικές προτεραιότητες του ΥΠΑΑΤ, επισήμανε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Σπήλιος Λιβανός, στον χαιρετισμό του στο 5ο webinar της Ελληνικής Ομοσπονδίας Εμπορίου & Eπιχειρηματικότητας για το «εμπόριο και την αγροδιατροφή».

Ο ΥΠΑΑΤ αναφέρθηκε στα βασικά στοιχεία της νέας Εθνικής Στρατηγικής που εκπονεί και υλοποιεί το Υπουργείο για τον αγροδιατροφικό τομέα και έχει στην αιχμή του την καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την εξωστρέφεια και τη βιωσιμότητα του εθνικού μας συστήματος τροφίμων, που τελικά θα οδηγήσουν σε οικονομικά οφέλη και κοινωνική ευημερία.

«Στο πλαίσιο αυτό βασικός μας στόχος είναι να επανατοποθετήσουμε τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά στις αγορές του εξωτερικού και να διαφημίσουμε τον διατροφικό μας πλουραλισμό και τη μοναδικότητά των ελληνικών προϊόντων σε όλον τον κόσμο», σημείωσε ο κ. Λιβανός και πρόσθεσε ότι η χώρα μας διαθέτει 113 γεωργικά προϊόντα και τρόφιμα ΠΟΠ & ΠΓΕ, χωρίς να προσμετρώνται σε αυτά οι οίνοι και τα αλκοολούχα προϊόντα, ενώ στο Μεσολόγγι έχουμε ένα χαρακτηριστικό τέτοιο προϊόν, το χρυσάφι της Λιμνοθάλασσάς μας, το ξεχωριστό αυγοτάραχο.

«Όλα αυτά τα προϊόντα, και όχι μόνο, ενσωματώνουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του τόπου μας, του πολιτισμού μας και των παραδόσεων της ελληνικής υπαίθρου, συγκροτώντας μια μοναδική διατροφική παρακαταθήκη. Μια παρακαταθήκη που οφείλουμε να ενισχύσουμε, να αναδείξουμε και να προστατεύσουμε. Τα προϊόντα μας, τα προϊόντα της ελληνικής γης, της ελληνικής κτηνοτροφίας και αλιείας, είναι προϊόντα διατροφικής υπεροχής που καθιστούν την Ελληνική Διατροφή και γαστρονομία ένα brand μοναδικής αξίας» υπογράμμισε ο ΥΠΑΑΤ και κατέληξε :

“Και σε αυτήν την προσπάθεια σας θέλουμε όλους μαζί. Για να δώσουμε μέσα από την ενίσχυση της ελληνικής επιχειρηματικότητας ώθηση στα προϊόντά μας να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως.
Και εδώ είμαι σίγουρος ότι ο ρόλος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας μπορεί να σταθεί εξαιρετικά σημαντικός, καθώς συμβάλετε καθοριστικάστο εμπόριο και την επιχειρηματικότητα στη χώρα”.