Μεσσηνίας

Χωρίς ράπιντ τεστ οι εμβολιασμένοι στο Νοσοκομείο….

Σας ενημερώνουμε ότι από αύριο Τετάρτη 30/6/2021 όσοι πολίτες προσέρχονται για εξέταση στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου και είναι αποδεδειγμένα πλήρως εμβολιασμένοι (πιστοποιητικό εμβολιασμού) ή όσοι αποδεδειγμένα έχουν νοσήσει, για χρονικό διάστημα εννέα μηνών, δεν χρειάζεται να προσκομίζουν αρνητικό αποτέλεσμα rapid test κατά την είσοδό τους στο χώρο των Ιατρείων.

Σχετικά με τους συνοδούς των ασθενών που νοσηλεύονται στα τμήματα εξακολουθεί να ισχύει η υποχρέωση να υποβάλλονται σε rapid test πριν εισέλθουν στο Νοσοκομείο και εάν η νοσηλεία των ασθενών τους παρατείνεται πέραν των πέντε ημερών να υποβάλλονται σε νέο test

Σχετικές αναρτήσεις

Δημήτρης Πτωχός: «Επενδύουμε στον άνθρωπο από τα πρώτα χρόνια της ζωής του» – Ξεκίνησε η κατασκευή του νέου βρεφονηπιακού σταθμού στην Τρίπολη

admin2020

ΑΥΤΟΨΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ

admin2020

Η μεγάλη επιστροφή του Αλέξη Μαντζούνη στα μεσσηνιακά γήπεδα – Αναλαμβάνει τον Τέλο Άγρα Γαργαλιάνων

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies