Μεσσηνίας

Αγιασμός από το Μητροπολίτη Μεσσηνίας στον Παιδικό Σταθμό της Μητροπόλεως

Αγιασμό τέλεσε σήμερα Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020, ο Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, στον «Παπαδοπού-λειο» Παιδικό Σταθμό της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας, με την ευκαιρία ενάρξεως της νέας σχολικής χρονιάς.
Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε για καλή και δημιουρ¬γική χρο¬νιά με υγεία, πρόοδο και κάθε καλό παρά Θεού.


Η Ακολουθία τελέστηκε με την παρουσία μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Σταθμού, των βρεφονηπιοκόμων και των μικρών παιδιών στον αύλειο χώρο, τηρουμένων των μέτρων προστα¬σίας από την πανδημία.

Σχετικές αναρτήσεις

Παρουσίαση του DMMO Visit Peloponnese παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στην Τρίπολη

admin2020

Από την Πύλο στην κορυφή του κόσμου: Ο Στάθης Οικονομίδης κάνει περήφανο τον τόπο μας!

admin2020

Ενημέρωση των ελαιοκαλλιεργητών για την έναρξη του Προγράμματος Δακοκτονίας, έτους 2026

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies