ΑθλητισμόςΜεσσηνίας

Διενέργεια Rabittestσε ποδοσφαιρικές ομάδες

Αργά το μεσημέρι σήμερα, 21 Οκτωβρίου, ξεκίνησε στο Κέντρο Υγείας Καλαμάτας, η διενέργεια τεστ στις ποδοσφαιρικές ομάδες της Καλαμάτας, του Διαβολιτσίου και του Παμίσου. Ο Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας κ. Στάθης Αναστασόπουλος επισκέφθηκε το Κέντρο Υγείας και συνεχάρη, για την άμεση ανταπόκριση τον Δ/ντή κ. Παναγιώτη Κατσαφάδο και όλο το προσωπικό που και εκτός ωραρίου συνεχίζουν να εργάζονται στον τομέα του περιορισμού της διασποράς του κορονωϊού.

Σχετικές αναρτήσεις

ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ – ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΩΝ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ

admin2020

«Συνάντηση με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ»

admin2020

«Εορτασμός της επετείου της ιστορικής μάχης της Βέργας»

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies