Μεσσηνίας

Λαμπρός ο εορτασμός των Αγίων Πάντων στην Καλαμάτα

Με λαμπρότητα εορτάσθηκε σήμερα, η μνήμη των Αγίων Πάντων στην Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας.

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον Ενοριακό Ιερό Ναό Αγίας Αικατερίνης Καλαμάτας, συμπαραστατούμενος από τον Προϊστάμενο αυτού, Πανοσιολ. Αρχιμ. Ευθύμιο Θεοδωρόπουλο.


Ο Μητροπολίτης απευθυνόμενος στους πιστούς, τους συνεχάρει για την υπομονή που επέδειξαν μέχρι σήμερα για την πανδημία, αλλά και για την εφαρμογή των μέτρων πρόληψης.

Συνάμα, ευχήθηκε στους υποψηφίους μαθητές των πανελληνίων εξετάσεων φωτισμό και επιτυχία στον αγώνα τους.

Σχετικές αναρτήσεις

Παρουσίαση του DMMO Visit Peloponnese παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στην Τρίπολη

admin2020

Από την Πύλο στην κορυφή του κόσμου: Ο Στάθης Οικονομίδης κάνει περήφανο τον τόπο μας!

admin2020

Ενημέρωση των ελαιοκαλλιεργητών για την έναρξη του Προγράμματος Δακοκτονίας, έτους 2026

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies