Μεσσηνίας

Μεσσήνη: Έκλεψαν αυτοκίνητο και στην το έκαψαν

Άγνωστος-οι μέχρι στιγμής δράστης-ες έκλεψαν από την περιοχή του Αγ. Δημήτρη, αυτοκίνητο και στην συνέχεια έβαλαν φωτιά στο αυτοκίνητο στο ΚΤΕΟ

Για τη κατάσβεση της φωτιάς του αυτοκίνητου άμεσα κατέφθασε πυροσβεστικό όχημα της πυροσβεστικής υπηρεσίας της Καλαμάτας.
Όπως προέκυψε, από την αστυνομική έρευνα το αυτοκίνητο, είχε κλαπεί λίγες ώρες νωρίτερα από την περιοχή του Αγ. Δημήτρη στη Μεσσήνη, όμως για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία το έβαλαν φωτιά προφανώς για να εξαφανίσουν τα ίχνη τους.
Προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί το Α.Τ. Μεσσήνης

Σχετικές αναρτήσεις

ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ – ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΩΝ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ

admin2020

«Συνάντηση με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ»

admin2020

«Εορτασμός της επετείου της ιστορικής μάχης της Βέργας»

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies