ΑργολίδοςΕιδησούλεςΕΛΛΑΔΑΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Ναύπλιο: Πήγαν να πληρώσουν με πλαστά 50ευρα και συνελήφθησαν

Στη σύλληψη δύο νεαρών ανδρών ηλικίας 24 ετών προχώρησαν, χθες το πρωί 8/10, οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφάλειας Ναυπλίου.

 

Οι δύο νεαροί εξόφλησαν το λογαριασμό τους, σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, καταβάλλοντας 3 πλαστά χαρτονομίσματα των 50 ευρώ, τα οποία έφεραν την ένδειξη «sample» (δείγμα).

 

Επιπλέον, στην κατοχή τους, βρέθηκαν ακόμα 89, με την ίδια ένδειξη, χαρτονομίσματα των 50 ευρώ, τα οποία και κατασχέθηκαν.

Σχετικές αναρτήσεις

Στο επίκεντρο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Περιφέρεια Πελοποννήσου – Δημήτρης Πτωχός: «Η Πελοπόννησος γράφει ξανά τη δική της διαδρομή στο Ράλλυ Ακρόπολις»

admin2020

ΗΜΕΡΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ-ΤΑ SOS ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ για μαθητές/τριες Λυκείου ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.

admin2020

O ΔΕΔΔΗΕ ΤΡΑΒΟΛΟΓΑΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΜΑΝΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΡΕΥΜΑΤΟΚΛΟΠΗ

tiresias tiresias

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies