ΕιδησούλεςΕΛΛΑΔΑΚορίνθουΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: ΤΟ ΚΑΜΜΕΝΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΦΥΛΑΚΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

Το εγκαταλελειμμένο ερειπωμένο και καμμένο κτίριο που στεγαζόταν το ΚΤΕΛ Ξυλοκάστρου, είναι μία παγίδα θανάτου που παραδόξως παραμένει αφύλακτο, χωρίς να έχει μπει ούτε μία κορδέλα, είτε σήμανση για την επικινδυνότητα του.

Όπως φαίνεται από το φωτορεπορτάζ, η κατάσταση του κτιρίου είναι ένα βήμα πριν την ολική κατάρρευση, αλλά παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με όσα μας είπαν κάτοικοι του Ξυλοκάστρου, γίνονται για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα διαβήματα τόσο προς τον Δήμο Ξυλοκάστρου, όσο και προς το ΚΤΕΛ, η αδιαφορία από τους φορείς αυτούς σπάζει κόκκαλα…

Την ίδια ακριβώς βέβαια αδιαφορία επιδεικνύει και η πολεοδομία του Ξυλοκάστρου…

Θα πρέπει να θρηνήσουμε θύματα για να ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες αυτές;

Σχετικές αναρτήσεις

Η 1η Ανάβαση Τρικάλων Κορινθίας ζωντάνεψε την Πελοπόννησο – Ένας αγώνας που τον ζήσαμε από την πρώτη στιγμή

admin2020

Ευρωπαϊκή Επιτυχία για τους Αθλητές του ΟΑΣΚ

admin2020

Κορινθία: Απαγόρευσης Κυκλοφορίας για την Τρίτη

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies