Μεσσηνίας

ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ MΕΡΟΠΗΣ

Στο Δημοτικό Κατάστημα Μελιγαλά του Δήμου Οιχαλίας χθες Τετάρτη 21/10/2020 και ώρα 14:00, ορκίστηκε από την Δήμαρχο κ.Γεωργακοπούλου Παναγιώτα η νέα σύμβουλος της Κοινότητας Μερόπης κ.Καλλιόπη Τσουκαλά, ύστερα από την παραίτηση του κ.Κωνσταντόπουλου Γεώργιου, συμβούλου της Κοινότητας Μερόπης.

Η Δήμαρχος ευχήθηκε στη κ.Τσουκαλά καλή επιτυχία στα καθήκοντά της η οποία και ενημερώθηκε για τις αρμοδιότητές της ως σύμβουλος της Κοινότητας Μερόπης.

Σχετικές αναρτήσεις

Παρουσίαση του DMMO Visit Peloponnese παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στην Τρίπολη

admin2020

Από την Πύλο στην κορυφή του κόσμου: Ο Στάθης Οικονομίδης κάνει περήφανο τον τόπο μας!

admin2020

Ενημέρωση των ελαιοκαλλιεργητών για την έναρξη του Προγράμματος Δακοκτονίας, έτους 2026

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies