ΑργολίδοςΑρκαδίαςΚοινωνικάΚορίνθουΜεσσηνίας

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΙΝΚΑ – INKA KOΡΙΝΘΙΑΣ: ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΚΡΙΒΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ.

Το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας μας ενημερώνει ότι η Ομοσπονδία των καταναλωτικών ενώσεων Ελλάδας ασκούν επιτέλους συλλογική αγωγή για το απαράδεκτο καθεστώς του πανάκριβου ρεύματος.

Ακολουθεί η ανακοίνωση:

1. Όπως είναι γνωστό ,από το Νοέμβριο του 2021 μέχρι και σήμερα η τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος έχει ξεπεράσει κάθε ανεκτό όριο αύξησης με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των Καταναλωτών και ιδιαίτερα οι λαϊκές οικογένειες να αδυνατούν πραγματικά να αποπληρώσουν ομαλά τους λογαριασμούς ρεύματος.
2. Στα πλαίσια αυτά, η ομοσπονδία ενώσεων Καταναλωτών Ελλάδας ΓΟΚΕ-ΙΝΚΑ, στην οποία είναι μέλος και το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας, αποφάσισε να ασκήσει Συλλογικές Αγωγές κατά των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, αναφορικά με το ζήτημα της ρήτρας αναπροσαρμογής.
3. Το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας στηρίζει και συμμετέχει στην συλλογική αυτή αγωγή και καλεί όλους τους καταναλωτές της Κορινθίας, καθώς και της Αρκαδίας, της Λακωνίας και της Αργολίδας (νομοί που αναγκαστικά καλύπτει λόγω ελλείψεως αντίστοιχης οργάνωσης καταναλωτών) να πάρουν μέρος στη μεγάλη αυτή προσπάθεια.
4. Η επικοινωνία για την συμμετοχή των καταναλωτών γίνεται στις ακόλουθες ηλεκτρονικές θυρίδες: inka_korinthias@yahoo.gr (για τους καταναλωτές της Κορινθίας και των παραπάνω νομών), info.inka.gr@gmail.com, eggrafi.inka.gr@gmail.com , inka@inka.gr.
5. Επισυνάπτεται η ανακοίνωση της ομοσπονδίας μας.

“…ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο 14

Μέσα σε συνθήκες ανεξέλεγκτης ακρίβειας και αδυναμίας αποτελεσματικής αντιμετώπισης των στρεβλώσεων της αγοράς, το ΙΝΚΑ-Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας ανακοίνωσε την απόφασή του να ασκήσει Συλλογικές Αγωγές κατά των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, αναφορικά με το ζήτημα της ρήτρας αναπροσαρμογής.
Για το σκοπό αυτό δημιουργήσαμε έναν ολοκληρωτικά νέο και άρτια οργανωμένο μηχανισμό διαρκούς ενημέρωσης, επικοινωνίας και συντονισμού, θέτοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή.
Από σήμερα:
1. Λειτουργεί Ειδική Γραμματεία Συλλογικής Αγωγής, για την άμεση ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, που επιθυμούν να συμμετέχουν στη Συλλογική Αγωγή (διεύθυνση: Ηρώδου Αττικού 6, Χαλάνδρι Αττικής), με δικό της τηλεφωνικό κέντρο στο τηλέφωνο 211-0135 199 (λειτουργία σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (από Δευτέρα έως και Παρασκευή, 9πμ-5μμ).
2. Λειτουργεί ειδική ιστοσελίδα για την ενημέρωση και την διευκόλυνση των καταναλωτών που επιθυμούν να συμμετέχουν στη Συλλογική Αγωγή στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://syllogiki-inka.gr. Παράλληλα λειτουργεί και η ιστοσελίδα του ΙΝΚΑ στη διεύθυνση https://www.inka.gr/
3. Λειτουργούν 3 θυρίδες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στις διευθύνσεις info.inka.gr@gmail.com, eggrafi.inka.gr@gmail.com , inka@inka.gr.

Το ΙΝΚΑ-Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας καλεί όλους τους καταναλωτές να συμμετέχουν στην προσπάθεια. Οι εξαιρετικές καταστάσεις απαιτούν εξαιρετικά μέτρα. Και το πρώτο είναι η συμμετοχή όλων μας στην προσπάθεια για να σταθούμε όλοι μαζί απέναντι στην αισχροκέρδεια, που μας οδηγεί στην οικονομική εξαθλίωση…”.

Σχετικές αναρτήσεις

Ισχυρός σεισμός 5,7 Ρίχτερ στην Κυπαρισσία

admin2020

Εγκρίθηκε το πρόγραμμα ΤΕΒΑ της Περιφέρειας Πελοποννήσου για 12.522 οικογένειες και 21.339 ωφελούμενα άτομα

admin2020

Άμεση κινητοποίηση της Π.Ε. Μεσσηνίας στην πυρκαγιά της περιοχής Αράχοβας

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies