Μεσσηνίας

Τα ψεύτικα τα …έργα τα μεγάλα Εκτός σχεδιασμού της κυβέρνησης Μητσοτάκη ο πολύπαθος δρόμος Καλό Νερό-ΤσακώναΤα ψεύτικα τα …έργα τα μεγάλα Εκτός σχεδιασμού της κυβέρνησης Μητσοτάκη ο πολύπαθος δρόμος Καλό Νερό-Τσακώνα

Πλησιάζοντας στα τρία χρόνια διακυβέρνησης της, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιβεβαιώνει και στον πιο καλόπιστο πολίτη αυτής της χώρας την ανικανότητα που επέδειξε όλο αυτό το διάστημα, αλλά και την στρατηγική της επιλογή σε πολλές περιπτώσεις, σε ότι αφορά την υλοποίηση των μεγάλων έργων υποδομών που έχει ανάγκη η χώρα.
Όλο αυτό το διάστημα ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με αλλεπάλληλες παρεμβάσεις του επεσήμαινε στους πολίτες την επιλογή της κυβέρνησης να διακόψει, από τις πρώτες ημέρες της διακυβέρνησής της, όλα τα μεγάλα έργα που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε σε εξέλιξη, είτε σε φάση δημοπράτησης, είτε σε φάση υλοποίησης, όπως π.χ ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη, το πολύπαθο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο οδικός άξονας Πάτρας – Πύργου κ.α., είτε ακυρώνοντας διαγωνισμούς είτε να τα επαναδημοπρατήσει.
Αυτή η καταστροφική επιλογή της κυβέρνησης Μητσοτάκη, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο «αναβάπτισης» ήδη προγραμματισμένων έργων για επικοινωνιακούς σκοπούς ή για την εξυπηρέτηση άλλων συμφερόντων, είχε και στον νομό μας ολέθρια αποτελέσματα.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα οι μεγάλες καθυστερήσεις και παλινωδίες για την υλοποίηση του οδικού άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος, το ακόμη εκτός λειτουργίας Φιλιατρινό Φράγμα, η ανυπαρξία των αντιπλημμυρικών έργων της Καλαμάτας και βέβαια το «εκτός πλάνων» της κυβέρνησης έργο αναβάθμισης του οδικού άξονα Καλό Νερό-Τσακώνα.
Όσον αφορά το τελευταίο, ο οδικός άξονας Καλό Νερό-Τσακώνα συνιστά έργο πνοής και διαχρονικό αίτημα των κατοίκων και του εμπορικού κόσμου της Μεσσηνίας, αφού θα αποτελέσει την διασύνδεση της Ολυμπίας Οδού με τον αυτοκινητόδρομο του «Μορέα», με άμεση θετική επίπτωση στην οδική ασφάλεια λόγω της πυκνής του κυκλοφορίας ιδίως τους θερινούς μήνες αλλά και της τουριστικής ανάπτυξης της δυτικής Μεσσηνίας, καθώς εξυπηρετεί και τις τουριστικές περιοχές της Τριφυλίας και της Πύλου.
Παρότι όμως στο συγκεκριμένο έργο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε εγκρίνει όλες τις απαραίτητες μελέτες οδοποιίας και περιβαλλοντολογικών όρων, ο Υπουργός Υποδομών ,σε επίκαιρη ερώτηση που είχε καταθέσει ο Βουλευτής Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξης Χαρίτσης, παρέπεμψε και αυτό το έργο στις …καλένδες και να εξεταστεί η κατασκευή του μετά από την ολοκλήρωση του άλλου πολύπαθου έργου, της Ε.Ο. Πατρών-Πύργου.
Ζήσε Μάη μου δηλαδή…
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Μεσσηνίας δηλώνει για άλλη μια φορά ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος.
Θα σταθούμε αγωνιστικά μαζί με το μέτωπο των πολιτών,της αυτοδιοίκησης , των μαζικών φορέων, των εμπορικών και επιμελητηριακών φορέων, σε ένα μέτωπο που συνεχώς διευρύνεται, για να διεκδικήσουμε όλοι μαζί την υλοποίηση επιτέλους του συγκεκριμένου έργου.
Το Γραφείο Τύπου της Ν.Ε. Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Σχετικές αναρτήσεις

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ Π.Κ. ΚΑΙ Κ.Π.Δ. : Οι τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής ∆ικονοµίας µε τον Ν 5090/2024

admin2020

Στις Βρυξέλλες για το 9ο Συνέδριο Δίκαιης Μετάβασης ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχη Χρήστος Λαμπρόπουλος

admin2020

«Συνάντηση Αντιπεριφερειάρχη με αντιπροσωπεία της ΑΔΕΔΥ»

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies