ΑχαΐαςΕιδησούλεςΕΛΛΑΔΑΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Το πρωτοχρονιάτικο μήνυμα του Κ. Πελετίδη: “Μπορούμε με ενότητα, αγώνα, ξεπερνώντας προκαταλήψεις…”

Ενόψει της νέας χρονιάς ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης απηύθυνε το παρακάτω μήνυμα:

«Χρόνια πολλά σε όλους, καλή χρονιά.

Πέρασε ένας χρόνος δύσκολος. Δοκιμαστήκαμε στα ζητήματα υγείας, δοκιμαστήκαμε στα ζητήματα της επιβίωσης και βρισκόμαστε μπροστά σ’ έναν καινούργιο χρόνο που πρέπει να μπούμε μπροστά ν’ ανοίξουμε δρόμους, ν’ αλλάξουμε τις συνθήκες της κοινωνικής ζωής. Να υπάρχει υγεία, βιοτικό επίπεδο, να υπάρχει δουλειά με δικαιώματα για όλους. Να σταματήσει ο αυτοαπασχολούμενος και ο επαγγελματίας, ο αγρότης, να ζει με τον κίνδυνο της καταστροφής του.

Υπάρχουν οι προϋποθέσεις. Το δίκιο είναι με το μέρος του λαού. Μπορούμε με ενότητα, αγώνα, ξεπερνώντας προκαταλήψεις,  να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις να έχουμε όλα όσα δικαιούμαστε.

Σ’ αυτό το δρόμο μπορούμε να χτίσουμε το μέλλον των παιδιών μας και το δικό μας.

Καλή χρονιά, δύναμη σε όλους».

Δείτε το βίντεο:

Σχετικές αναρτήσεις

ΜΙΑ ΛΑΪΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΗ ΒΟΛΙΒΙΑ;

tiresias tiresias

Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΗΠΕΙΡΩΤΙΚΩΝ ΠΥΡΑΥΛΩΝ

tiresias tiresias

Δημοσιογράφος της ΕΡΤ από την Τεχεράνη: Οι γυναίκες κυκλοφορούν όπως θέλουν

tiresias tiresias

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies