Παραδοσιακή βραδιά στη Δυτική Μάνη Την Τετάρτη 16 Ιουλίου, στις 9 το βράδυ, στο ανοιχτό θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου Στούπας «Νίκος Καζαντζάκης», το Πολιτιστικό Σωματείο για την Τέχνη και τη Φύση «NARTURA» και ο Σύλλογος Μικρασιατών Καλαμάτας σάς προσκαλούν σε μια ξεχωριστή μουσικοχορευτική εκδήλωση.
Στο πλαίσιο των δράσεων του «Πολιτιστικού Καλοκαιριού 2025» του Δήμου Δυτικής Μάνης, θα παρουσιαστούν παραδοσιακοί χοροί και τραγούδια της Μικράς Ασίας — μια γέφυρα μνήμης και πολιτισμού που ταξιδεύει στο χθες με την ενέργεια του σήμερα.
Ελάτε να γιορτάσουμε την πολιτιστική κληρονομιά μέσα από ρυθμούς, ήχους και χορογραφίες που ξυπνούν ιστορίες, συγκινήσεις και ρίζες.\


