Fashion show

Chanel | Spring Summer 2025 | Paris Fashion Week

Η Chanel επέστρεψε στο Grand Palais για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια. Ο ήλιος ξεχύθηκε μέσα από την πρόσφατα ανακαινισμένη γυάλινη οροφή του και έδωσε στα κεντημένα τουίντ των πολλών παρευρισκόμενων πελατών πρόσθετη λάμψη. Βρίσκονταν στην ευτυχισμένη θέση τους, βγάζοντας selfie και κομπλιμέντα ο ένας για την εμφάνισή του, προφανώς αδιάφοροι από την άδεια θέση του δημιουργικού διευθυντή που έχει γίνει αντικείμενο τόσων εικασιών μεταξύ των μυημένων του κλάδου από τότε που ξεκίνησαν τα σόου πριν από ένα μήνα στη Νέα Υόρκη.

Οι συζητήσεις στην πρώτη σειρά έχουν επικεντρωθεί όχι μόνο στο ποιος πρέπει να πάρει τη δουλειά, αλλά και στο τι είδους ταλέντο πρέπει να είναι: Μια ιδιοφυΐα μάρκετινγκ; Ένας δημιουργικός γκουρού; Και δεν θα ήταν σωστό και αληθινό αν ήταν γυναίκα; Όλοι έχουν άποψη, συμπεριλαμβανομένης της Hedi Slimane, η οποία παρουσίασε μια συλλογή έκπληξη Celine στο Διαδίκτυο το Σαββατοκύριακο με χαρακτηριστικές τάσεις Coco.

Για την άνοιξη, το δημιουργικό στούντιο της Chanel πήρε ως σημείο εκκίνησης το ίδιο το Grand Palais. Τα πιο αξιοσημείωτα κομμάτια της παράστασης ήταν πλεγμένα στο χέρι σύμφωνα με το μοτίβο της ανερχόμενης τέχνης Art Deco από σίδηρο και χάλυβα. Ελαφρύτητα, ευάερα και ένας ψίθυρος εφήμερου ήταν οι οδηγίες για τη συλλογή, τις οποίες η ομάδα του στούντιο πέτυχε με διάφορους τρόπους: φούστες με μπροστινές σχισμές που έδιναν λάμψη στο πόδι, γιακά από στρώσεις από πούπουλα, συρόμενες κάπες σιφόν και παπούτσια πλατφόρμας που πρόσθεσε ένα αίσθημα νεανικότητας στη διαδικασία.

Ένα τεράστιο κλουβί βρισκόταν στο κέντρο του Palais, μια κλήση σε μια διαφήμιση σκηνοθετημένη από τον Jean-Paul Goude, με πρωταγωνίστρια τη Chanel γύρω στο 1991. Τα μοντέλα διέσχισαν το κλουβί καθώς έκαναν τον δρόμο τους πέρα ​​δώθε γύρω από τον σηκό, και τεράστιες αποστάσεις που περπάτησαν ήταν μια οπτική υπενθύμιση της μακράς ιστορίας του σπιτιού. Η δημιουργική ομάδα είχε ιδέες για το πώς να διατηρήσει τα ιδιόκτητα τουίντ της να φαίνονται φρέσκα: χρησιμοποιώντας παστέλ καραμέλας ή αντικαθιστώντας το διάσημο κοστούμι φούστας με ένα σορτς. Υπήρχαν και εκπλήξεις, όπως ένα μαύρο τζιν μπουφάν και ένα τζιν παντελόνι, και τα δύο διακοσμημένα με γυαλιστερές μαύρες παγιέτες, που έπιασαν τον απλό τρόπο που οι νεαρές γυναίκες που εργάζονταν στο «accessorization» στο ατελιέ λίγες μέρες πριν την παράσταση κάνουν τη Chanel κάθε μέρα. και το δικό τους.

Οι βραδινές εμφανίσεις δημιουργήθηκαν σε ένα παρόμοιο παιχνιδιάρικο πνεύμα, αναμειγνύοντας διακοσμημένο τζιν και μια παιδική μπλε κάπα με πούπουλα, και προσθέτοντας ένα τρενάκι σιφόν σε μια αστραφτερή φόρμα από τουίντ. Η Riley Keough φόρεσε κάτι σε αυτή τη γραμμή όταν τραγούδησε το “When Doves Cry” του Prince σκαρφαλωμένο από μια κούνια μέσα στο κλουβί στο φινάλε. Το περιστέρι έχει σταματήσει κατά τη διάρκεια της πτήσης και ολόκληρη η βιομηχανία παρακολουθεί για να δει προς ποια κατεύθυνση θα απογειωθεί ξανά.

Σχετικές αναρτήσεις

Valentino | Spring Summer 2025 | Paris Fashion Week

admin2020

Η γυναικεία επίδειξη μόδας Άνοιξη-Καλοκαίρι 2025 της Louis Vuitton

admin2020

VIKTOR&ROLF HAUTE COUTURE ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ/ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2023 ‘EMBODIMENT’

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies