Μεσσηνίας

Δήμος Οιχαλίας Ευχαριστήρια Επιστολή.

Ευχαριστήρια Επιστολή.

Σεβασμιώτατε,

Με αισθήματα βαθιάς εκτίμησης και ευγνωμοσύνης, επιθυμώ να σας εκφράσω, εκ μέρους του Δημοτικού Συμβουλίου, των υπηρεσιών του Δήμου Οιχαλίας και όλων των συμπολιτών μας, τις θερμότερες ευχαριστίες μας για την ευγενική παραχώρηση του χώρου « Μπεζεστένι» που βρίσκεται στην Δ.Κ. Μελιγαλά, προκειμένου ο χώρος να αξιοποιηθεί ως χώρος τέχνης, ειρήνης, πολιτισμού και συμφιλίωσης.
Η πολύτιμη στήριξή σας ενισχύει το έργο της τοπικής κοινωνίας και αναδεικνύει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ της Εκκλησίας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προς όφελος των πολιτών. Είμαστε βέβαιοι ότι η παραχώρηση αυτή θα αποδώσει σημαντικά οφέλη για την τοπική κοινωνία και θα συμβάλει ουσιαστικά στην επιτυχή υλοποίηση των σκοπών για τους οποίους προορίζεται ο συγκεκριμένος χώρος. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση, τη γενναιοδωρία και την εμπιστοσύνη που επιδείξατε
Με τιμή, σεβασμό και με την ευχή η Πατρική σας ευλογία να συνοδεύει πάντοτε τις προσπάθειές μας για το καλό του τόπου,

Σχετικές αναρτήσεις

Η μεγάλη επιστροφή του Αλέξη Μαντζούνη στα μεσσηνιακά γήπεδα – Αναλαμβάνει τον Τέλο Άγρα Γαργαλιάνων

admin2020

Παρουσίαση του DMMO Visit Peloponnese παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στην Τρίπολη

admin2020

Από την Πύλο στην κορυφή του κόσμου: Ο Στάθης Οικονομίδης κάνει περήφανο τον τόπο μας!

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies