Μεσσηνίας

«Εξέλιξη έργου στην 1η επαρχιακή οδό»

Συνεχίζεται το έργο αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας στην 1η επαρχιακή οδό, στο τμήμα από κόμβο Φωτεινής έως διασταύρωση προς Κιτριές. Ειδικότερα σήμερα, Τετάρτη 20 Μαΐου, ξεκίνησαν οι εργασίες διάστρωσης της ισοπεδωτικής στρώσης, στο τμήμα του έργου που είχαν υλοποιηθεί οι εργασίες απόξεσης του παλαιού ασφαλτοτάπητα. Οι εργασίες θα συνεχιστούν και τις επόμενες ημέρες με την τοποθέτηση αντιολισθηρού τάπητα κυκλοφορίας. Ο Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Στάθης Αναστασόπουλος επισκέφθηκε το έργο και παρακολούθησε την εξέλιξη των εργασιών, συνοδευόμενος από τον προϊστάμενο της διεύθυνσης τεχνικών έργων της Περιφερειακής Ενότητας Θεόδωρο Γιαννόπουλο. Ο Αντιπεριφερειάρχης δήλωσε ότι αποτελεί προτεραιότητα της Περιφερειακής αρχής η αναβάθμιση των υποδομών αρμοδιότητάς μας και ειδικότερα των συνθηκών κυκλοφορίας του επαρχιακού και οδικού δικτύου, προς επίτευξη της μέγιστης οδικής ασφάλειας.

Σχετικές αναρτήσεις

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα Παπαφλέσσεια στο Δημοτικό Στάδιο Παραλίας Καλαμάτας

admin2020

2,5 εκατ. ευρώ για αποκαταστάσεις σε Κορινθία και Μεσσηνία – Σημαντική χρηματοδότηση προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου

admin2020

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος | Στο Χιονοβούνι ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός για την επέκταση του θεσμού «Απάτητο Βουνό» από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρο Παπασταύρου

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies