• Η περίφημη «Δίκαιη Μετάβαση» εξελίσσεται για την Μεγαλόπολη σε μια… άδικη εγκατάλειψη!
Η χθεσινή φιέστα του κ. Παπαθανάση στη Μεγαλόπολη ήταν η απόλυτη επιβεβαίωση της πολιτικής εξαπάτησης που βιώνει η περιοχή από την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη εδώ και επτά ολόκληρα χρόνια.
Από την ημέρα που αποφασίστηκε η βίαιη απολιγνιτοποίηση, η Κυβέρνηση δεν σταμάτησε να υπόσχεται εκατοντάδες εκατομμύρια και δισεκατομμύρια ευρώ. Κάθε λίγους μήνες εμφανίζεται ένας υπουργός, ένας υφυπουργός ή κάποιο κυβερνητικό κλιμάκιο για να ανακοινώσει ξανά τα ίδια ακριβώς ποσά, τα ίδια ανύπαρκτα έργα και τις ίδιες δήθεν θέσεις εργασίας.
Χθες ακούσαμε, για πολλοστή φορά, για σχεδόν μισό δισεκατομμύριο ευρώ, για περίπου 300 έργα, για περισσότερες από 2.000 θέσεις εργασίας και για τον περίφημο Πυλώνα 3 του ΣΔΑΜ με το περιβόητο πακέτο των 63 εκατομμυρίων ευρώ.
Η πραγματικότητα όμως δεν κρύβεται πίσω από παρουσιάσεις PowerPoint, συνεντεύξεις, εκδηλώσεις, γεύματα και ακριβοπληρωμένα γραφεία.
Η Μεγαλόπολη ερημώνει. Οι επιχειρήσεις κλείνουν. Οι νέοι φεύγουν. Η αγορά καταρρέει. Οι επαγγελματίες ασφυκτιούν. Οι επενδύσεις που υποσχέθηκαν δεν αποτυπώνονται στην καθημερινότητα της κοινωνίας. Η περίφημη «Δίκαιη Μετάβαση» εξελίσσεται για την Μεγαλόπολη σε μια … άδικη εγκατάλειψη!
Το γνωστό δίδυμο Παπαθανάσης – Καλλίρης και η συνοδεία τους είναι ανεπιθύμητοι στην Πελοπόννησο. Η κοινωνία της Μεγαλόπολης δεν αντέχει άλλη κοροϊδία.
