Αργολίδος

Συνάντηση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχού με τον Μητροπολίτη Αργολίδος Νεκτάριο

Η συνεργασία της Περιφέρειας Πελοποννήσου με την Ιερά Μητρόπολη Αργολίδος αποτέλεσε το αντικείμενο της συνάντησης του Περιφερειάρχη, Δημήτρη Πτωχού, με τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Αργολίδος, κκ Νεκτάριο, τη Μεγάλη Τετάρτη 1η Μαΐου, στην έδρα της Περιφέρειας, στην Τρίπολη.

Στο πλαίσιο της συνάντησης έγινε αναφορά σε θέματα κοινής δράσης και κοινωνικής προσφοράς, ενώ κυριάρχησαν οι θερμές ευχές και τα μηνύματα για τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα.

Σχετικές αναρτήσεις

Παρουσίαση του DMMO Visit Peloponnese παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στην Τρίπολη

admin2020

Δημήτρης Πτωχός: «Μετατρέπουμε τη μετάβαση σε ευκαιρία ανάπτυξης»-Ένταξη έργων 63,8 εκατ. ευρώ για τη Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση στην Πελοπόννησο

admin2020

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος | Στο Χιονοβούνι ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός για την επέκταση του θεσμού «Απάτητο Βουνό» από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρο Παπασταύρου

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies