Uncategorized

«Υπογραφή σύμβασης του έργου αναβάθμισης του οδικού δικτύου περιοχής Μάλης»

Υπογράφηκε την Δευτέρα 14 Οκτωβρίου, από τον Αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας Στάθη Αναστασόπουλο και την ανάδοχο Αγγελική Μπαρούνη, η εργολαβική σύμβαση του έργου: «ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ – ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΛΗΣ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ», προϋπολογισμού 150.000,00 €. Το έργο χρηματοδοτείται από το τεχνικό πρόγραμμα Ιδίων Πόρων της ΠΕ Μεσσηνίας και εκτελείται μετά από προγραμματική σύμβαση συνεργασίας με το Δήμο Τριφυλίας.
Προβλέπει την βελτίωση της χωμάτινης οδού που οδηγεί στην κοινότητα Μάλης, η οποία έχει μήκος 7,8 χλμ., μικρό πλάτος και διαδοχικούς ελιγμούς κατά θέσεις. Επίσης λόγω της ορεινότητας της περιοχής και για την επίτευξη της ασφαλούς κυκλοφορίας, θα υλοποιηθούν κυρίως εργασίες τσιμεντοστρώσεων στις θέσεις των ελιγμών και ειδικά σε σημεία που η κατά μήκος κλίση είναι μεγάλη και καθαρισμού υφιστάμενων τάφρων. Το έργο προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο έτους 2025

Σχετικές αναρτήσεις

«Αυτοψία Αντιπεριφερειάρχη σε έργο καθαρισμού στο αρδευτικό δίκτυο ΓΟΕΒ Παμίσου»

admin2020

Εντυπωσιακή παρουσία του Θάνου Παπαθανασίου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16

admin2020

Βελισαρης

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies