Μεσσηνίας

Αγιασμός από τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας στον Παιδικό Σταθμό της Μητροπόλεως

Αγιασμό τέλεσε σήμερα, Δευτέρα 10Οκτωβρίου 2022, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, στον «Παπαδοπούλειο» Παιδικό Σταθμό της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας, με την ευκαιρία ενάρξεως της νέας σχολικής περιόδου, συμπαραστατούμενος από τον Αρχιμ. Φίλιππο Χαμαργιά, Πρωτοσύγκελλο της Μητροπόλεως.

Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία, πρόοδο και κάθε καλό παρά Θεού.
Η Ακολουθία τελέστηκε με την συμμετοχήστελεχών του Σταθμού, των βρεφονηπιοκόμων και των μικρών παιδιών.

Σχετικές αναρτήσεις

Δήμος Οιχαλίας Ευχαριστήρια Επιστολή.

admin2020

Παρουσίαση του DMMO Visit Peloponnese παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στην Τρίπολη

admin2020

Από την Πύλο στην κορυφή του κόσμου: Ο Στάθης Οικονομίδης κάνει περήφανο τον τόπο μας!

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies