Κορίνθου

Ευχαριστήριο στην Περιφέρεια Πελοποννήσου από το Γ.Ν. Κορίνθου

Ευχαριστήρια επιστολή προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου απηύθυνε ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Κορίνθου Γρηγόρης Καρπούζης.
Ο διοικητής του νοσοκομείου, ειδικότερα, κάνει λόγο για “έμπρακτη συμπαράσταση” αναφερόμενος στη δωρεά, από την Περιφέρεια, ενός ιατρικού μηχανήματος “συνδράμοντας με τον τρόπο αυτό στην προσπάθεια όλων μας για την αντιμετώπιση της πανδημίας”.
Την επιστολή του διοικητή του Γ.Ν. Κορίνθου μπορείτε να δείτε εδώ.

Σχετικές αναρτήσεις

Η 1η Ανάβαση Τρικάλων Κορινθίας ζωντάνεψε την Πελοπόννησο – Ένας αγώνας που τον ζήσαμε από την πρώτη στιγμή

admin2020

Ευρωπαϊκή Επιτυχία για τους Αθλητές του ΟΑΣΚ

admin2020

Κορινθία: Απαγόρευσης Κυκλοφορίας για την Τρίτη

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies