UncategorizedΑθλητισμόςΜεσσηνίας

Με σύσσωμη τη διοίκηση ο καθιερωμένος αγιασμόςτου Παμίσου

Η ομάδα του Παμίσου έκανε τον καθιερωμένο αγιασμό σε κλίμα ανανέωσης και αναγέννησης και με θετικό πρόσημο το μέλλον

Παρουσία σύσσωμης της διοίκησης και βουλευτών Μεσσηνίας Ιωάννη Λαμπρόπουλου, Περικλή Μαντά, χωρικού αντιπεριφερειάρχη Βασίλη Καπέλιου, του δημάρχου Μεσσήνης Γεώργιο Αθανασόπουλου, αντιδήμαρχοι του Δήμου Μεσσήνης ο πρόεδρος της ΕΠΣ Μεσσηνίας Βασίλη Σπηλιώτη στο ανακαινισμένο δημοτικό στάδιο της γείτονα πόλης που θα αποτελέσει το άλλο “όπλο” της ομάδας


Μετά τελείωσα αγιασμού ο δήμαρχος Μεσσήνης χτύπησε το καθιερωμένο πέναλτι το οποίο απέκτησε τερματοφύλακας του Παμίσου

Σχετικές αναρτήσεις

Δημήτρης Πτωχός: «Επενδύουμε στον άνθρωπο από τα πρώτα χρόνια της ζωής του» – Ξεκίνησε η κατασκευή του νέου βρεφονηπιακού σταθμού στην Τρίπολη

admin2020

ΑΥΤΟΨΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ

admin2020

Η μεγάλη επιστροφή του Αλέξη Μαντζούνη στα μεσσηνιακά γήπεδα – Αναλαμβάνει τον Τέλο Άγρα Γαργαλιάνων

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies