Μεσσηνίας

Με λαμπρότητα τελέσθηκε ο εσπερινός στον Άγιο Δημήτριο στο Μαυρομμάτι Πάμισου

Με λαμπρότητα και κατάνυξη τελέσθηκε απόψε, ο εσπερινός στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημήτριου στο Μαυρομμάτι Πάμισου
Πλήθος πιστών συνέρρεε νωρίς το απόγευμα για το εσπερινός ενόψει της αυριανής γιορτής.

Εδώ και 20 μέρες έχει δοθεί ένας αγώνας δρόμου ώστε να προλάβουν να είναι όλα έτοιμα καθότι εκτελούσαν εργασίες ανακαινίσεις (γυάλισμα του δαπέδου) της εκκλησίας με τη συνδρομή των των κατοίκων του χωριού αλλά και των επιτροπών της εκκλησίας

Οι πιστοί τηρώντας τα μέτρα προστασίας που επιβλήθηκαν λόγω κορωνοιού παρευρέθηκαν στην εκκλησία τιμώντας τη χάρη τους.

Σχετικές αναρτήσεις

Μίλτος Χρυσομάλλης: Παράταση ολοκλήρωσης των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» έως τις 17 Ιουλίου.

admin2020

Δημήτρης Πτωχός: Εντάχθηκε η ανάπλαση του χώρου πρασίνου 17 στρεμμάτων στην περιοχή «Κορδία» της Καλαμάτας

admin2020

Το Θεατρικό Εργαστήρι Μεσσήνης παρουσιάζει τις «Όρνιθες» του Αριστοφάνη από την Εφηβική Ομάδα Θεατροπαιχνιδιών

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies