ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ!

Αχαρακτήριστη η συμπεριφορά της πολυδιαφημισμένης TRENITALIA που κατάπιε για ένα κομματι ψωμί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα -λίγα- δρομολόγια μεταξύ Αιγίου – Κιάτου.

Το ποτήρι ξεχείλισε για το επιβατικό κοινό την Μ. Δευτέρα, 18 Απριλίου, όταν ο πρωινός συρμός των 7:43 έφθασε στο Ξυλόκαστρο στις 8:12!! Οι επιβάτες που περίμεναν και είχαν προγραμματίσει τις δουλιές τους με βάση το συγκεκριμένο δρομολόγιο, παρακολουθούσαν άναυδοι τον με θρασύ ύφος υπάλληλο της TRENITALIA να τους λέει ότι για την καθυστέρηση έφταιγε ένα χαλασμένο κλειδί στο ΣΚΑ, δηλαδή για την καθυστέρηση έφταιγε η Αθήνα και όχι το Αίγιο!

Μετά από τις έντονες διαμαρτυρίες των επιβάτων, η δικαιολογία άλλαξε και ήταν μηχανική βλαβη, αν και η αμαξοστοιχία ήταν τριπλή και όπως αποδείχτηκε στον σταθμο του Κιάτου, όλα τα στοιχεία που την αποτελούσαν δούλευαν κανονικά.

Οι αγανακτισμένοι επιβάτες, φθάνοντας στο Κιάτο διαπίστωσαν ότι η ανταπόκριση για Αθήνα είχε φύγει! Στο λογικό αίτημα τους να μεταφερθούν έως Κόρινθο για να γλυτώσουν χρόνο, η απάντηση ήταν “Απαγορεύεται να συνεχίσει ο συρμός προς Κόρινθο”!! και στην συνέχεια οι υπάλληλοι της TRENITALIA εξαφανίστηκαν.

Οι αγανακτισμένοι επιβάτες σήμερα κατάφεραν να έρθουν σε επαφή με την ιστοσελίδα μας, μας κατήγγειλαν αγανακτισμένοι ότι η κατάσταση αυτή εξακολουθεί να συνεχίζεται παρά τις συνεχείς καταγγελίες και παράπονα και μας τόνισαν ότι εκτός από το τεράστιο θέμα των καθυστερήσεων υπάρχουν και τα εξής προβλήματα τον σταθμό του Ξυλοκάστρου:

-Παραμένει κλειστή η αίθουσα των επιβατών, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να παγώνουν το χειμώνα και να ζεσταίνονται το καλοκαίρι.
-Λίγο μετά τα Χριστούγεννα, εξαφανίστηκε πλήρως το προσωπικό του σταθμού, ακόμα και οι security, με αποτέλεσμα να μην μπορεί κάποιος να βρει άκρη ακόμα και στα πιο επουσιώδη προβλήματα.
-Η πρόσβαση στο σταθμό δεν εξυπηρετείται από μέσα μαζικής μεταφοράς (λεωφορείο), με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να πρέπει να μετακινούνται με αυτοκίνητα από και προς το σταθμό.
-Η τιμή του εισιτηρίου έως το Κιάτο είναι 3.60€, ενώ έως την Κόρινθο 6.40€ και σημειώνουν ότι το αντίστοιχο εισιτήριο του ΚΤΕΛ είναι για το μεν Κιάτο 2.90€ και για την δε Κόρινθο 4.20€!

Όπως σημείωναν οι αγανακτισμένοι επιβάτες, η κατάσταση Έχει φτάσει στο χτένι και δεν μπορεί μία ιδιωτική εταιρεία που επιδοτείται με τεράστια ποσά από το δημόσιο – δηλαδή από όλους τους πολίτες – να συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο και να απαξιώνει τον σιδηρόδρομο που υποτίθεται ότι υπηρετεί.