ΑργολίδοςΑρκαδίαςΑχαΐαςΕιδησούλεςΕΛΛΑΔΑΗλείαςΚορίνθουΛακωνίαςΜεσσηνίαςΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

πρόσκληση για τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος – Αργος – Ναύπλιο

Από την Περιφέρεια Πελοποννήσου δόθηκε στην δημοσιότητα η πρόσκληση που αφορά στην αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των τμημάτων της μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος – Αργος – Ναύπλιο, που συνδέει τα εν λόγω αστικά κέντρα της Περιφέρειας με το διευρωπαϊκό δίκτυο.

Η ανάταξη της γραμμής αποτελεί προαπαιτούμενο για την επαναλειτουργία του τραίνου στην Πελοπόννησο, σε πρώτη φάση σε αυτό το τμήμα.

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του ΠΕΠ Πελοποννήσου 2014 – 2020, η συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 12.000.000 ευρώ, ενώ δυνητικός δικαιούχος είναι ο ΟΣΕ (Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας) Α.Ε.

Η προθεσμία υποβολής προτάσεων -μόνον ηλεκτρονικά μέσω του ΟΠΣ ΕΣΠΑ, στη διαδικτυακή διεύθυνση http://logon.ops.gr/– λήγει στις 23 Δεκεμβρίου 2021.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης δράσης περιλαμβάνονται παρεμβάσεις αναβάθμισης επί της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Κόρινθος – Αργος, καθώς και του κλάδου Αργους – Ναυπλίου, οι οποίες στοχεύουν στα εξής:

  • Αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της γραμμής μέσω της χρήσης σύγχρονων ελαστικών υποθεμάτων και σκύρων γραμμής ανώτερης ποιότητας.
  • Αναβάθμιση της αξιοπιστίας της γραμμής από πλευράς ταχύτητας κυκλοφορίας και άνεσης επιβατών, μέσω της εκτέλεσης σιδηροδρομικών εργασιών επί της γραμμής.
  • Αναβάθμιση του επιπέδου ασφάλειας κυκλοφορίας μέσω της εγκατάστασης συστήματος σηματοτεχνικής εξασφάλισης επιπέδου Sil-4, στους Σταθμούς Κορίνθου και Αργους με το οποίο ελέγχονται αυτόματα οι διαδρομές και γίνονται απομακρυσμένοι χειρισμοί.
  • Αναβάθμιση της αξιοπιστίας της κυκλοφορίας των συρμών με την εγκατάσταση 42 νέων αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) που θα αποτελούνται από υλικά τεχνολογίας Sil-4. Η λειτουργία όλων των συστημάτων θα εποπτεύεται από κέντρο ελέγχου στον Σ.Σ. Κορίνθου και η μεταφορά δεδομένων θα γίνεται μέσω οπτικής ίνας.
  • Αναβάθμιση της ασφάλειας προσωπικού που κινείται επί των μεταλλικών γεφυρών, με τη τοποθέτηση πεζοδρομίων, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος πτώσης ατόμων με εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στις γέφυρες.
  • Αναβάθμιση των αποβαθρών και του περιβάλλοντος χώρου των Σταθμών Χιλιομοδίου, Μυκηνών και Αργους, ώστε να είναι συμβατές οι εγκαταστάσεις με τη νομοθεσία περί ατόμων με αναπηρίες.
    Αλλαγή της εσωτερικής διαρρύθμισης των κτηρίων των σταθμών Μυκηνών και Αργους, ώστε να διαμορφωθούν χώροι αμεα εντός των κτηρίων.
  • Ανακατασκευή του Σ.Σ. Χιλιομοδίου, ώστε να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές.

Η πλήρης πρόσκλησης δημοσιεύεται εδώ.

ΣΧΟΛΙΟ:

Όπως μας πληροφόρησαν πήγες που ενδιαφέρονται για την επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, τα χρονοδιαγράμματα που τίθενται από την παραπάνω πρόσκληση επιβεβαιώνουν τους χειρότερους φόβους των φίλων του σιδηροδρόμου και πιο συγκεκριμένα ότι εάν και εφόσον ξεκινήσει η παραπάνω εργολαβία, αυτό σημαίνει ότι θα δούμε ξανά τρένο στην συγκεκριμένη γραμμή μετά το 2024, ίσως και μετά το 2025.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι η επαναλειτουργία του τρένου στην Πελοπόννησο έχει παραπεμφθεί στις ελληνικές καλένδες…

Σχετικές αναρτήσεις

Καραμπόλα τώρα στην Πάτρα

eidisoules eidisoules

Live η 25η/26η/ , ειδική, συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας

admin2020

Αυλαία για το 11ο Φεστιβάλ Κιθάρας Καλαμάτας

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies