Σύσκεψη και ανακοίνωση μέτρων για την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Μεσσήνης

Ευρεία σύσκεψη με την παρουσία των διευθυντών των υπηρεσιών του Δήμου και τους αρμόδιους αντιδημάρχους πραγματοποιήθηκε σήμερα στο γραφείο του Δημάρχου Μεσσήνης Γιώργου Αθανασόπουλου. Συζητήθηκαν ζητήματα προστασίας από τον κορονοϊό, η εξυπηρέτηση των δημοτών με ελαχιστοποίηση των μετακινήσεών τους και η εύρυθμη αλλά με ασφαλείς όρους για τους υπαλλήλους, λειτουργία των υπηρεσιών.

Πρωτίστως όπως τόνισε ο Δήμαρχος, πρέπει συνειδητά οι πολίτες να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους τόσο στο Δημαρχείο όσο και στις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης όπως τα ΚΕΠ. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, ενεργοποιείται άμεσα η ηλεκτρονική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολλών υποθέσεων, ενώ λόγω των παρατάσεων προθεσμιών στην υποβολή αιτήσεων για καταβολή επιδομάτων, διευκολύνεται η μη προσέλευση του κόσμου.

Ακολούθως ζήτησε από τους διευθυντές των υπηρεσιών και τους αρμόδιους αντιδημάρχους να καταθέσουν τις προτάσεις τους για την αξιοποίηση του προσωπικού που προέρχεται από τις κλειστές δομές, τον συντονισμό των υπηρεσιών και τη λειτουργία τους ακόμα και απογευματινές ώρες, ώστε να υποδέχονται δημότες για υποθέσεις που πρέπει να γίνουν δια ζώσης, τον έλεγχο της εισόδου, την προστασία των υπαλλήλων που εργάζονται σε υπηρεσίες προσέλευσης κοινού, κ.ά.

Ύστερα από εμπεριστατωμένες εισηγήσεις που έγιναν στηριζόμενες στις οδηγίες των τελευταίων εγκυκλίων και εκτιμήσεις για αμφότερη προστασία δημοτών και υπαλλήλων, αποφασίστηκαν τα εξής:

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση του κοινού με άμεση ενημέρωση από το τηλεφωνικό κέντρο στο τηλέφωνο 27223-60100 και στο fax: 27220-22752.
Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση στο e-mail: messini@messini.gr
Εξυπηρέτηση υποθέσεων ΟΓΑ μόνο τηλεφωνικά.
Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος, Δόμησης και Πολεοδομικών Εφαρμογών, θα παραλαμβάνει ηλεκτρονικά τα αιτήματα των δημοτών στα e-mails: vkoutivas@messini.gr, emourgi@messini.gr και mkatsouli@messini.gr, στα τηλέφωνα 27223-60215, 60217 και 60219 και fax: 27223-60211 και όχι αυτοπροσώπως. Στα αιτήματα θα αναφέρονται τα εξής στοιχεία: ονοματεπώνυμο, αριθμός ταυτότητας, ταχ. Διεύθυνση και αναλυτικά το κάθε αίτημα. Η υπηρεσία θα απαντά ηλεκτρονικά ή ταχυδρομικά.
Σύμφωνα με το άρθρο 7, ΦΕΚ 55 τεύχος Β΄ της 11-3-20, παρατείνονται για έναν μήνα, η ισχύς των εγκριτικών αποφάσεων για το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα (ΚΕΑ) που έληξε τον Φεβρουάριο και η χορήγηση του επιδόματος στέγασης που έληξε τον Μάρτιο.
Αναστέλλεται η υποβολή της αίτησης χορήγησης του επιδόματος γέννησης από την 1η Μαρτίου έως 30 Απριλίου του τρέχοντος έτους.
Αναστολή λειτουργίας Κέντρου Κοινότητας που εδρεύει στην ΚΕΑΔΗΜ μέχρι τις 24 Μαρτίου.
Μετακίνηση όλου του προσωπικού (ειδικότητες καθαριστριών, εκπαιδευτικοί, υπάλληλοι ΚΔΑΠ, υπάλληλοι ΚΕΑΔΗΜ) που προέρχεται από δομές του Δήμου των οποίων έχει ανασταλεί η λειτουργία, στο κεντρικό κτίριο του Δημαρχείου και αξιοποίησή τους αρμοδίως.
Μείωση προσέλευσης του κοινού στο Δημαρχείο και ελεγχόμενη η είσοδος για την αποφυγή συγχρωτισμού στις υπηρεσίες.
Λειτουργία μόνο της ανατολικής εισόδου του Δημαρχείου, έλεγχος για την αναγκαιότητα ή μη της εισόδου και καταγραφή των στοιχείων όσων εισέρχονται και πού απευθύνονται καθώς και λήψη μέτρων ατομικής υγιεινής.
Αναμονή δημοτών σε εξωτερικό χώρο μέχρι την είσοδό τους στο αρμόδιο γραφείο.
Ολοκλήρωση όλων των καθαρισμών των δομών του Δήμου μέσα στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Ήδη έχει ολοκληρωθεί ο καθαρισμός των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών και των ΚΕΠ, πραγματοποιείται καθαρισμός σε όλες τις σχολικές μονάδες του Δήμου και θα επακολουθήσει καθαρισμός στο κτίριο του Δημαρχείου και στους δημοτικούς χώρους όπου φιλοξενούν ιατρεία.
Διευθέτηση της κατανομής του προσωπικού των κλειστών δομών ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε υπηρεσίας.