Μεσσηνίας

Συνελήφθησαν 2️ άτομα για κατοχή Κάνναβης

Από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ_Μεσσηνίας συνελήφθησαν 2️ άτομα, γιατί σε έλεγχο που πραγματοποίησαν σε όχημα που επέβαιναν, βρέθηκε να κατέχουν ποσότητα κάνναβης, συνολικού βάρους 118,5 γραμμαρίων
Επιπλέον, κατασχέθηκαν και 2️ κινητά τηλέφωνα, ως μέσα τέλεσης αξιόποινων πράξεων
Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα _Δίωξης _Ναρκωτικών της Υποδ/νσης Ασφάλειας Καλαμάτας

Σχετικές αναρτήσεις

ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ – ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΩΝ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ

admin2020

«Συνάντηση με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ»

admin2020

«Εορτασμός της επετείου της ιστορικής μάχης της Βέργας»

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies