Μεσσηνίας

Mε λαμπρότητα και κατάνυξη τελέστηκε ο Εσπερινός στον Αγ. Δημήτριο στην Μεσσήνη

Mε λαμπρότητα και κατάνυξη τελέστηκε ο Εσπερινός στον Αγ. Δημήτριο στην Μεσσήνη
Το απόγευμα της Δευτέρας στον Ιερό Ναό του Αγ. Δημητρίου πραγματοποιήθηκε εσπερινός μετ’ αρτοκλασίας ενόψει της αυριανής γιορτής.
Οι πιστοί τηρώντας τα μέτρα προστασίας που επιβλήθηκαν λόγω κορωνοιού παρευρέθηκαν στην εκκλησία τιμώντας τη χάρη τους.

Σχετικές αναρτήσεις

Μίλτος Χρυσομάλλης: Παράταση ολοκλήρωσης των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» έως τις 17 Ιουλίου.

admin2020

Δημήτρης Πτωχός: Εντάχθηκε η ανάπλαση του χώρου πρασίνου 17 στρεμμάτων στην περιοχή «Κορδία» της Καλαμάτας

admin2020

Το Θεατρικό Εργαστήρι Μεσσήνης παρουσιάζει τις «Όρνιθες» του Αριστοφάνη από την Εφηβική Ομάδα Θεατροπαιχνιδιών

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies