Fiat 500 με Double Hayabusa V8 – 300 ίππους / 11.000 σ.α.λ.!!! Βίντεο

Η καθαρή μαγεία V8, αυτό είναι.
Η συμπλήρωση ενός κινητήρα Suzuki Hayabusa σε μικρά, κλασικά, ευρωπαϊκά hatchbacks είναι μια αρκετά κοινή τροποποίηση. Τι θα συμβεί αν βάζετε δύο κινητήρες Busa μαζί για να φτιάξετε ένα V8; Αν αυτό ακούγεται οικείο, ίσως να είστε ήδη εξοικειωμένοι με το τελευταίο – και μερικοί λένε, η καλύτερη – δημιουργία που έκανε ο Αυστριακός racer Georg Pacher. Πέθανε δυστυχώς το 2014 μετά από μια ασθένεια, αλλά η τελευταία του κατασκευή ήταν αυτό το διπλό Puch TR5 με τη Hayabusa.

Ξεκίνησαν ο το πιο έξυπνο, όμορφο και σαγηνευτικό αυτοκίνητο πόλης και ως ένα μοντέρνο το Fiat 500 , προτού ο Pacher πάρει τα χέρια του. Γνωστός στην αυστριακή σκηνή του λόφου, ο Pacher τροποποιεί τα Fiats για χρόνια πριν από την τελική κατασκευή. Λέγεται ότι παράγει πάνω από 300 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. Μεταξύ άλλων εξαιρετικά προσαρμοσμένων στοιχείων σχεδίασης, ο Pacher πέτυχε σημαντική εξοικονόμηση βάρους ενσωματώνοντας ένα διαστημικό πλαίσιο στα σχέδιά του.

Είναι χαμηλό, είναι επιθετικό, έχει μια τεράστια πτέρυγα από λόφο και φυσικά τροφοδοτείται από αυτό το απίστευτο V8 που προέρχεται από τη Hayabusa. Παρόλο που ο Pacher έχει φύγει, η τελική του δημιουργία συνεχίζεται και μπορείτε να βρείτε πολλά βίντεο αυτού του πράγματος σε δράση αν κοιτάξετε. Όπως μπορείτε να δείτε σε αυτό το βίντεο, ο τρέχων κάτοχος είναι περισσότερο από ευτυχείς να οδηγήσει αυτό το αυτοκίνητο με τον τρόπο που απαιτεί οδήγηση.

Το πρώτο μέρος δείχνει μια δυναμική εκτέλεση, για να σας εξοικειώσει με την καθαρή ισχύ και τον πραγματικά λαμπρό ήχο του ολοκληρωμένου έργου. Μετά από αυτό, μπορείτε να δείτε βίντεο από τον αυστριακό γύρο λόφου στην Αγία Αγκάθα Μπέργκρενεν το 2019. Είναι δύσκολο να αποφασίσετε αν είναι πιο διασκεδαστικό να σκεφτείτε να οδηγήσετε αυτό το πράγμα ή να το ακούσετε να βρυχάται!

Είναι πάντα λυπηρό όταν ένα μεγάλο ταλέντο δεν είναι πλέον μαζί μας. Εάν είστε τυχεροί, σε ορισμένες περιπτώσεις, εξακολουθείτε να εκτιμάτε τις υπέροχες δημιουργίες που άφησαν πίσω τους. Ευτυχώς, ο Pacher δεν ήταν ο τύπος του άντρα που ήταν ευχαριστημένος με το να χτίζει ήσυχα σε ένα υπόστεγο κάπου και να μην δείχνει ποτέ τις δημιουργίες του στο κοινό. Γι ‘αυτό, είμαστε ευγνώμονες.

Ο Bernard Whilhelm είναι ο ιδιοκτήτης / οδηγός του Puch TR5 που δημιουργήθηκε από τον αείμνηστο Georg Pacher, τροφοδοτείται από ένα V8 κατασκευασμένο από τη διασταύρωση δύο Suzuki Hayabusa Engine Heads ζευγαρωμένο σε ένα αποκλειστικό Block Engine. Με πάνω από 300 ίππους / 11.000 σ.α.λ., αυτό το τέρας RWD Spaceframed Monster είναι ένα από τα πιο μοναδικά μηχανήματα της Αυστριακής Hillclimb Racing από την επιστροφή του δύο χρόνια. Ορίστηκε για μια σειρά από εξελίξεις κατά τη διάρκεια του 2021, εδώ μπορούμε να δούμε να κάνει κάποιες δοκιμές δυναμό και να επιτεθεί στην Αγία Αγκάθα Μπέργκρενενεν 2019. Είναι μια πανέμορφη εντυπωσιακή δημιουργία, η οποία σίγουρα μοιάζει, ακούγεται και πηγαίνει όπως προορίζεται. Και ελπίζουμε ότι θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό την επόμενη φορά που θα το παρουσιάσουμε ..