Μεσσηνίας

Μαθητές του 4ου Γυμνασίου Καλαμάτας στο Μητροπολίτη Μεσσηνίας

Σήμερα Δευτέρα 18 Μαΐου 2026, αντιπροσωπεία μαθητών και εκπαιδευτικών του 4ου Γυμνασίου Καλαμάτας, επισκέφθηκαν τον Σεβα-σμι¬ώ¬τα¬το Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο, στο Μητροπολιτικό Μέγαρο.
Σκοπός της επισκέψεως ήταν η έκφραση ευχαριστιών προς τον Σεβασμιώτατο, για την έμπρακτη και καθοριστική οικονομική στήριξη που παρείχε η Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας στο Σχολείο, προκειμένου να συμ¬με¬τάσχει στον ευρωπαϊκό περιβαλλοντικό διαγωνισμό «EU-CONEXUS», κατά τον οποίο κατέκτησε την δεύτερη θέση.
Οι μαθητές ενημέρωσαν τον Μητροπολίτη για τις λεπτομέρειες του διαγωνισμού καθώς και για τις μοναδικές εμπειρίες που αποκόμισαν.
Από την πλευρά του ο Σεβασμιώτατος συνεχάρη παιδιά και εκ¬παι¬δευτικούς για τη σπουδαία διάκριση, τονίζοντας ότι η τοπική Εκκλησία θα βρίσκεται πάντα αρωγός στις προσπάθειες της νεολαίας για πρόοδο, δημιουργία και αριστεία, επισημαίνοντας την αξία της περιβαλλοντικής συνείδησης στην σύγχρονη εποχή.

Σχετικές αναρτήσεις

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα Παπαφλέσσεια στο Δημοτικό Στάδιο Παραλίας Καλαμάτας

admin2020

2,5 εκατ. ευρώ για αποκαταστάσεις σε Κορινθία και Μεσσηνία – Σημαντική χρηματοδότηση προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου

admin2020

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος | Στο Χιονοβούνι ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός για την επέκταση του θεσμού «Απάτητο Βουνό» από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρο Παπασταύρου

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies