Κορίνθου

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΠΑΥΛΕΙΑ 2020

Σε συνάντηση, παρουσία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Κορίνθου Σικυώνος Ζεμενού Ταρσού και Πολυφείτους κ.κ. Διονύσιου και Ιερέων, παρευρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Κορινθίας κ. Αναστάσιος Γκιολής σήμερα, Τετάρτη 10 Ιουνίου στην Ιερά Μητρόπολη Κορίνθου. Παρευρέθηκαν επίσης ο Δήμαρχος Κορίνθου κ. Βασίλης Νανόπουλος, ο Διοικητής Αστυνομίας Κορίνθου κ. Χαράλαμπος Τετράδης και ο Διοικητής Σχολής Μηχανικού Λουτρακίου κ. Α Κωνσταντίνου όπου συζήτησαν και ενημερώθηκαν σχετικά με τα «ΠΑΥΛΕΙΑ 2020». Οι εκδηλώσεις της Ιεράς Μητρόπολης Κορίνθου θα πραγματοποιηθούν μεταξύ της 21ης Ιουνίου έως και την 1η Ιουλίου.

Σχετικές αναρτήσεις

Παρουσίαση του DMMO Visit Peloponnese παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στην Τρίπολη

admin2020

Δημήτρης Πτωχός: «Μετατρέπουμε τη μετάβαση σε ευκαιρία ανάπτυξης»-Ένταξη έργων 63,8 εκατ. ευρώ για τη Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση στην Πελοπόννησο

admin2020

Η 1η Ανάβαση Τρικάλων Κορινθίας ζωντάνεψε την Πελοπόννησο – Ένας αγώνας που τον ζήσαμε από την πρώτη στιγμή

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies