Κορίνθου

Επίσκεψη Κεραμέως στο 1ο Γενικό Λύκειο Κορίνθου

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως πραγματοποιησε επίσκεψη στο 1ο Γενικό Λύκειο Κορίνθου την υποδέχτηκε η βουλευτής Κορινθίας Μαριλένα Σούκουλη Βιλιάλη ο Δήμαρχο Κορινθίων Βασίλης Νανόπουλος και η Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κορινθίας
Η Νίκη Κεραμέως μίλησε με μαθητές και καθηγητές.


ο Δήμαρχο Κορινθίων Βασίλης Νανόπουλος, να σας καλωσορίσουμε στο δήμο Κορινθίων ας καλωσορίσουμε στο δήμο Κορινθίων καλωσορίζουμε στο δήμο Κορινθίων και να ευχηθούμε η παρουσία σας εδώ να είναι χρήσιμη.
Ο δήμος και η εκπαιδευτική κοινότητα έχουμε συζητήσει κάποια προβλήματα που μας απασχολούν, σε ότι αφορά το δήμο εγώ θα σου δώσω ένα επώνυμο επώνυμα υπόμνημα το οποίο όταν θα έχετε τον το χρόνο να το συζητήσουμε επιγραμματικά.

Θα ήθελα να σας πω θα ήταν χαρά μας να σας δούμε σε περίπου δύο εβδομάδες που θα εγκαινιάσουμε ένα πολυδύναμο νηπιαγωγείο στην περιοχή μας

Πηγή βίντεο:korinthostv.g

Σχετικές αναρτήσεις

Κορινθια: Εφαρμογή του μέτρου Απαγόρευσης Κυκλοφορίας για την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

admin2020

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα

admin2020

Παρουσίαση του DMMO Visit Peloponnese παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στην Τρίπολη

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies