Μεσσηνίας

Εορτάστηκε και φέτος ο Άγιος Δημήτριος στο Μαυρομάτι Πάμισου

Με λαμπρότητα εορτάστηκε και φέτος ο Άγιος Δημήτριος. Επίκεντρο του εορτασμού ήταν η ομώνυμη εκκλησία του Άγιου Δημήτριου στο Μαυρομάτι Πάμισου
Πλήθος πιστών τηρώντας τα μέτρα προστασίας που επιβλήθηκαν λόγω κορωνοιού παρευρέθηκαν στην εκκλησία , με ευλάβεια και με πλούσια αρτοκλασία τιμήσαν τη χάρη του.

Σχετικές αναρτήσεις

Μίλτος Χρυσομάλλης: Παράταση ολοκλήρωσης των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» έως τις 17 Ιουλίου.

admin2020

Δημήτρης Πτωχός: Εντάχθηκε η ανάπλαση του χώρου πρασίνου 17 στρεμμάτων στην περιοχή «Κορδία» της Καλαμάτας

admin2020

Το Θεατρικό Εργαστήρι Μεσσήνης παρουσιάζει τις «Όρνιθες» του Αριστοφάνη από την Εφηβική Ομάδα Θεατροπαιχνιδιών

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies