Κορίνθου

Στο σημείο της αναζωπύρωσης στη Νεμέα ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός

Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, βρέθηκε στην περιοχή της αναζωπύρωσης, στο Κούτσι Νεμέας, το βράδυ της Παρασκευής 12 Ιουλίου ώστε να ενημερωθεί για την επικινδυνότητα της κατάστασης.

Ο συντονισμός συνεχίζεται με την πυροσβεστική να δίνει τον αγώνα της κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Στο σημείο βρέθηκε από την πρώτη στιγμή και ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Κορινθίας Αναστάσιος Γκιολής με τον Συντονιστή Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου, Λάμπρο Τζούμη.

Σχετικές αναρτήσεις

Κορινθια: Εφαρμογή του μέτρου Απαγόρευσης Κυκλοφορίας για την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

admin2020

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα

admin2020

Παρουσίαση του DMMO Visit Peloponnese παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στην Τρίπολη

admin2020

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies