ΚΤΕΛ Κορινθίας: Αφοσίωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη, , αρκεί να μην είναι πρωταπριλιά…

Όπως είναι γνωστό, το μονοπώλιο στην μεταφορά επιβατών τόσο διανομαρχιακά, όσο και μέσω των διαφόρων πόλεων κωμοπόλεων και χωριών στην Ελλάδα και στην Κορινθία, κατέχεται από το ΚΤΕΛ.

Έτσι, για να πας από την Κόρινθο στο Ξυλόκαστρο, στο Δερβένι, στο Λουτράκι, στην Αρχαία Κόρινθο κλπ, αν δεν διαθέτεις αυτοκίνητο, θα πρέπει αναγκαστικά να καταφύγεις στις υπηρεσίες του ΚΤΕΛ.

Για το λόγο αυτό, επέλεξε και ένας αναγνώστης μας να μεταφερθεί με το δρομολόγιο Κόρινθος- Δερβένι της Παρασκευής 1/4/2022 και ώρα 6:40 το πρωί προς το προορισμό του που ήταν το Καμάρι Κορινθίας, προορισμό που επισκεπτόταν για πρώτη φορά.

Πλήρωσε το εισιτήριο του και παρακάλεσε τον αφοσιωμένο στην μεταφορά επιβατών και την εξυπηρέτηση πελατών οδηγό να τον κατεβάσει στην στάση “περίπτερο“.

Ο εξυπηρετικός οδηγός, ειδοποίησε κάποια δεδομένη στιγμή τον αναγνώστη μας ότι έφτασε στον προορισμό του και θα πρέπει να κατέβει από το λεωφορείο, όπως και ο αναγνώστης μας έπραξε…

Δεν είχε σκεφτεί όμως ότι ο εξυπηρετικός οδηγός, είχε αποφασίσει -λόγω της πρωταπριλιάς ίσως- να τον κατεβάσει όχι στην στάση που έπρεπε, αλλά σε στάση 1,5 km πριν…

Αποτέλεσμα: Μία καλή πρωινή άσκηση για τον αναγνώστη μας που αν και σχετικά υπέρβαρος αναγκάστηκε να περπατήσει όλο αυτό το διάστημα μέχρι τον προορισμό του…

Συμπέρασμα: Δικό σας…